Prikbord

aanmelden nieuwe leerlingen
9 maart

Het schooljaar is inmiddels halverwege en langzamerhand kijken we voorzichtig vooruit naar het volgende schooljaar. Eén van de belangrijkste zaken die voor de zomervakantie geregeld dient te worden, is de groepsindeling en de verdeling van de leerkrachten over de verschillende groepen. Daarom is het voor een school heel belangrijk om tijdig te weten hoeveel leerlingen in het nieuwe schooljaar onze school zullen bezoeken. Wordt uw kind tussen 1 augustus 2021 en 1 augustus 2022 vier jaar en bent u van plan uw kind aan te melden bij kindcentrum Anne Frank, maak dan een afspraak. Bent u nog niet helemaal zeker van uw schoolkeuze en wenst u eerst nadere informatie over ons kindcentrum, kunt u vanzelfsprekend ook een afspraak maken. Neem gerust  contact op via telefoonnummer 043 – 361.29.16.

Schoolwebsite door SchouderCom